Techno

Hej igen!

Nu har jag gjort klart uppdraget "Techno" för idag. Jag pratade först med Tyra och sedan red jag till Landon. Det visade sig att Techno var en gullig hund! Techno skulle vakta ridhuset så mr. Kembell inte kunde göra något annat dumt mot ridhuset.
 
 
Där är Techno. Jag skulle ge Techno hundkex så han ville följa med mig till ridhuset. Jag gav han hundkex när han stannade på vägen mot ridhuset. Efter ett tag var vi framme.
 
 
Techno stannade utanför ridhusets dörrar. Jag red tillbaka till Tyra. Hon sade att Techno säkert skulle trivas mer utanför ridhuset om han fick en hundkoja. Tyra skulle bygga en hundkoja typ och så skulle jag komma tillbaka imorgon.
 
Ses snart!

Beata Skywatcher



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0