Techno

Godmorgon!
 
Nu har jag avlsutat uppdraget med mr. Kembell och Techno. Jag ska berätta hur det gick till;
 
Det började med att jag pratade med Tyra. Hon hade byggt en hundkoja åt Techno. Jag red till Techno som står utanför Ridhuset och placerade ut hundkojan åt honom.
 
 
Sedan pratade jag med Tyra igen. Tyra frågade om Techno gillade hundkojan och jag svarade "ja". Tyra blev glad för att Techno gillade hundkojan. Sedan pratade jag med Baronessan som såg fram emot lugn och ro. Av Baronessan fick jag en grå filt med hundben på. Det var tydligen Technos favoritfilt.
 
 
 
Sedan kollade jag om jag hade fått något nytt uppdrag, och gissa vad?
 
JAG HADE FÅTT GÅD-UPPDRAGEN!!!!!
 
Jag är sååååå glad!

Ses snart!
 
Beata Skywatcher



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0