Mot Fort Pintas strand

Hej igen!
 
Nu står jag och väntar på färjan. Jag missade den precis och försökte hoppa på den från bryggan. Jag lyckades inte och fick vänta på att färjan skulle komma tillbaka.
 
 
Här står jag på färjan som nyss kom tillbaka.
 
 
På färjan.
 
 
Nu har jag kommit fram till Fort Pinta.
 
 
Här står jag vid Fort Pinta Strandshop och ska kolla på de nya kläderna.
 
 
 
Här kommer bilder på de nya kläderna;
 
 
En randig grön t-tröja med en 1:a och en hästsko på sig. Jag tycker färgerna var väldigt fina! Färgerna påminner lite om naturen.
 
 
En randig gul t-tröja med en 1:a och en hästsko på sig. Jag gillar inte den här tröjan lika mycket som den gröna; de gula nyanserna smälter liksom in i min hudfärg och det gör det svårt att se tröjan ordentligt.
 
 
En randig blå t-tröja med en 1:a och en hästsko på. Jag gillar färgerna på den här tröjan också; det känns somrigt och strand-aktigt. De blåa färgerna passar ihop med havet.
 
 
En randig rosa t-tröja med en 1:a och en hästsko på. Själv är jag inte ett så stort rosa-fan, så jag skulle nog inte köpa den här tröjan. 
 
Nu kommer vi till kjolarna;
 
 
Det här är en grön kjol. Färgerna är fina men jag skulle nog inte direkt rida i en kjol, men det kan vara fint att ha på sig en kjol i fina färger på stranden. Det är ju trots allt en strand-shop, så det är nog meningen att man ska ha på sig kläderna på stranden.
 
 
En blå kjol. Jag tycker nog mest om den här kjolen. Jag gillar blått och grönt. Om jag skulle köpa en kjol av de som fanns i Strand-shopen skulle jag nog valt den här. 
 
 
En gul kjol. Jag tycker att kjolen är snyggare än den gula tröjan som passar till. Det känns väldigt "strandigt" att ha på sig gult.
 
 
Det sista nya plagget är en rosa kjol. Jag tycker den var rätt snygg även fast jag inte är ett sånt stort fan av rosa.
 
 
Det var de nya kläderna som kommit till Fort Pintas badstrand. 
 
Ses snart, i nästa inlägg som kommer!
 
Beata Skywatcher
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0