Min plan - hästarna

Hej igen!

Jag har ju fyra hästar och jag känner inte att jag vill levla alla på samma gång. Jag har bestämt mig för att ha Thunderpearl som min championathäst, där hon kommer i samma level som Braveheart. Därför håller jag på med att levla Thunderpearl mycket nu. Hon är hälften till level 12. När jag levlat Thunderpearl till level 15, vill jag börja levla min ponny.
 
Min ponny Wildchild är den enda hästen som jag kan använda på ponnychampionaten, därför vilja levla honom först. Ponnysar är ändå långsammare än andra hästar så det är bara bra om Wildchild kommer upp i högre level. 
 
Den sista hästen jag kommer levla är Stormbeauty, min Andalusier. Jag behöver henne inte lika mycket om Thunderpearl är min championathäst. Bara för att jag ska levla Stormbeauty sist, betyder det inte att jag inte kommer rida på henne. Jag älskar Andalusier, de är jättefina! Jag ska bara levla henne sist. Jag rider gärna på Stormbeauty på klubbevents och sånt.
 
Nu börjar Moorlandchampionatet om 4 minuter och jag har anmält mig. 
 
Ett nytt inlägg kommer publiceras efter Moorlands championat!
 
Ses då,
 
Beata Skywatcher



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0