Moorlandchampionatet

Hej igen!
 
Nu har jag anmält mig till Moorlands championat. Det börjar om 1 minut.
 
 
Här står jag och Braveheart och väntar.
 
Nu har jag också bytt byxor, till mina rosa snabba par.
 
Nu skapas grupperna och jag hamnade i grupp 3 (för tredje gången i rad)
 
Jag står och väntar vid startlinjen, det börjar om 20 sek. 
 
Nu har jag kört klart och det gick inte riktigt som jag hade velat;
 
I början gick det bra, jag låg 2:a och 3:a. Sedan vid den där skarpa svängen krockade jag i en sten och hamnade 5:a. Jag fortsatte och körde om en tjej. Jag slutade som 4:a, tätt efter 3:an.
 
Aja, 4:a är bra ändå, men jag var inriktad på 1:a haha. Lita för stora förhoppningar har jag.
 
Nu avslutade jag Starstable, jag ska ut och köpa honung (irl).
 
Ses kanske idag, eller så blir det mer inlägg i morgon.
 
Ses i alla fall när nästa inlägg kommer!
 
Beata Skywatcher



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0