Firgroves championat

Hej igen!

Nu har jag bytt häst till min snabbaste; Braveheart. Braveheart är min starthäst.
 
Jag har också satt på mig mina snabbaste, rosa byxor.
 
 
Haha ledsen för den gula texten mitt i bilden, men jag hann inte ta en annan bild innan färjan åkte.
 
 
Nu har jag anmält mig!
 
Jag hamnade i grupp 3.
 
Jag märkte att ponnychampionatet börjar om 30 min, så jag går på det också. Om 1 timme börjar Moorlands och Fort Pintas championat. Vilket ska jag gå på? Kommentera!
 
I början på championatet gick det bra. Jag låg 1:a. Sedan missade jag ett hinder och hamnade efter. Jag försökte komma ikapp, men fastnade i en bänk. Jag hamnade på 17:onde plats, men fortsatte kämpa. Andra missade hinder och jag jobbade mig uppåt. Typ 13:onde plats låg jag på när jag fastnade i en sådan där byggmaskins-klo. Jag hamnade efter igen, men sedan gick det ganska bra. Jag kom i mål och slutade på 12:de plats eftersom jag missade det sista hindret. Haha jag får hoppas att det går bättre på ponnychampionatet!
 
Nu ska jag åka hem och hämta min ponny. 
 
Ses snart!
 
Beata Skywatcher
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0