Att göra

Hej igen! Idag behöver/vill jag göra följande;
 
- Göra dagens skötsel på hästarna
 
- Göra dagliga uppdrag hos Goldspurs gård för att få bättre rykte med dem
 
- Kolla på de nya sommarkläderna som kommit till Fort Pintas strand
 
- Levla Thunderpearl
 
- Gå på championat kl. 17:00 i Firgrove
 
- Gå på championat kl. 18:00 i Moorland eller Fort Pinta
 
Det är inte så mycket och jag har redan kört några lopp med Thunderpearl. 
 
Jag har bestämt mig för att först sticka till mitt hemstall i Jorvikstallet och ta hand om mina hästar, för det är ett måste. Sedan sticker jag nog till familjen Goldspur och gör dagliga där. Efter det sticker jag nog till Fort Pintas strand och kollar in de nya kläderna, kanske köper något. Sedan levlar jag Thunderpearl ett tag. Efter det kanske jag tar en paus med Starstable och kommer in igen lagom till championatet i Firgrove kl. 17:00. 
 
Nu är jag i Jorvikstallet, jag börjar på ett nytt inlägg istället.
 
Beata Skywatcher
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0