Utflykt med Lily och Sally

Hej!
 
Idag har jag gjort många uppdrag men också gått på en utflykt med Lily och Sally.
 
Vår utflykt var i "De gamla hedarna". Vi badade och utforskade. Det var jätteroligt och fint. Det är nog ett av mina favoritplatser i Jorvik. Det känns så öde, så lugnt och stilla. Man känner sig lugn där, det är en jättefin natur.
 
Bilderna säger allt;
 
 
Haha det här är "Spökhuset".
 
 
Jag och Lily gick på picknick lite senare, men då hade Sally loggat ut. Jag och Lily kollade också på ett gammalt stall och ett hus bredvid, "Spökhuset" kom Lily på att vi kunde kalla det. Det hängde nämligen spindelväv på huset och det såg vääldigt övergivet ut. Det fanns en massa ogräs på gården. I stallet fanns det inga hästar heller.
 
Ni borde också sticka dit C:
 
Ses snart!
 
Beata Skywatcher
 
 
 
 
 
 
Anonym
2014-07-06 @ 20:20:17

Vad mysigt det ser ut !!!!!!!!!!!!

Svar: Ja, det var jättemysigt C:
Beata Skywatcher




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0