Händelserik dag

Godmorgon!
 
Idag på Starstable har det hänt en massa saker;
 
Jag har kommit till Gyllenåsarnas dal!
 
 
Här låser jag upp portarna.
 
 
Jag står inne i Gyllenåsarnas dal medan Lily inte kan komma in. Lily kan säkert komma in hit nästa vecka.
 
JAG HAR OCKSÅ LEVLAT TILL LEVEL 14!
 
När jag kom till Gyllenåsarnas dal fick jag en massa uppdrag som gjorde att jag levlade.
 
Jag har också köpt en helt ny outfit till min nya häst Snowbelle.
 
 
En blå och vit outfit.
 
Ses snart!

Beata Skywatcher
lily
2014-07-01 @ 17:03:12

jag vill också komma in DX

Svar: Haha snart är du där! C:
Beata Skywatcher

Anonym
2014-07-02 @ 07:46:51

Hur kom du in?

Svar: Jag har gjort en massa uppdrag och kommit i hög level för att komma in till Gyllenåsarnas dal.
Beata Skywatcher




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssobeata.blogg.se

Beata Skywatcher

RSS 2.0